BRAA bok...

Jaha, så var det past bedtime för längesen igen då! Att man aldrig ska lära sig. Men nu har jag faktiskt en bra ursäkt. har börjat på Stieg Larssons första. Ja jag vet att jag förmodligen är en av få som inte läst dom. Jag började faktiskt för längesen med den första, men kom lixom aldrig in i den, men nu ger jag den ett nytt försök, så risken finns att det blir en hel del sena kvällar. Den verkar bättre den här gången konstigt nog o den ska ju visst vara lite beroendeframkallande.




Imorrn drar familjen mot södre breddgrader... Eller i alla fall till Stockholm :) Jag fick ju chokladprovning av M i julklapp så det ska avnjutas nu. M får följa med o lillan lämnar vi av i förorten hos kusin o farbror o faster. Det blir nog bra för alla inblandade :) Får väl se om jag hittar nån dator därnere, har dom sånt i Störsa tror ni?! Annars hörs vi när jag kommer hem till verkligheten igen.

 Mmmmm...


Sov gott o dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0