Bra dag!

Längesen det blev nåt här. Har lixom inte haft nån lust till att skriva i helgen. Det har inte hänt nåt! Det har visserligen varit en lugn o skön helg, men det är lite tråkigt oxå när man inte gör nåt när man har chansen! Ska vi nånsin få nåt gjort här hemma så måste vi nog börja sätta fart när vi (M) är ledig.

Idag har varit en bra dag. Trots jobb :) Har "bara" lyssnat idag med, kollat runt i alla program som vi jobbar med o skaffat ihop inlogg o lösenord till de flesta så nästa måndag är jag nog så illa "tvungen" att sätta mig o svara jag med. Fick på jobbet reda på att jag har rätt till betald semester i sommar, vilket jag inte trodde eftersom jag varit hemma o varit föräldrarledig. Ca omkring 15 dagar kommer jag ha rätt till. Underbart!

När vi kom hem från jobbet så möttes vi av en underbar syn. Självklart lillan tokan, men för stunden var det ännu underbarare att se att mattläggaren varit hit o lagt in matta. Gissa om det blev skillnad! SÅÅ tjusigt. Nu är det lite panel o tapet klart så är det ju nästan klart där ute. Jippie!

Imorrn åker nog jag o stumpan in på Mariagården o busar lite. Förhoppningsvis inser hon sitt eget bästa den här gången o sover lite middag innan :)

Hoppas alla haft en lika bra dag som jag!
Puss o kram. Nu kryper jag till kojs. Jättetröttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0