Egentid.

Idag har jag o stumpan lunchat med Kicki. Alltid lika kul att ses. Fick lite ensamtid idag oxå. Lämnade Alicia hos farmor. Åkte hem o slöade en stund först innan jag tog mig i kragen o bakade åtminstone en sorts kaka. Det är ju nån det ska kalasas för nästa vecka :) Jag hann oxå med en snabb tripp på stan. Fyndade 4 tröjor för 230 kronor. Passade min plånbok perfekt :) Det är bra konstigt egentligen det här med ensamtid. Det är ju viktigt, men ändå har jag dåligt samvete varenda gång jag lämnar Alicia hos nån, om så bara för en liten stund. Inte för att jag tror hon mår dåligt, för det vet jag att hon inte gör. Men det känns som om jag smiter från min plikt. Antar att jag inte är ensam om att känna så, men det är ändå tråkigt att jag inte ska kunna slappna av när jag får egentid.

Imorrn har jag inget alls på schemat. Hoppas på lika fint väder som det varit idag i alla fall, då blir det nog lite utelek. Igår var det ju så himla fint väder så då var vi ute 1,5 timme innan läggdags o Alicia var alldeles salig. Hon tycker det är tokmysigt att vara ute o särskilt om det är andra barn ute i lekparken. Då kan hon sitta o kika hur länge som helst. Så vi håller tummarna...

Må så gott.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja jag förstår det. Det är ju absolut det värsta.. Så skönt att han fick ut den.

Nu mår hon som den prinsessa hon är igen!

Mår er lilla tjej bra också? Hur går det med hennes allergier stackarn?

Vi ses på jobbet!!



2009-04-27 @ 20:40:02
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild i min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-27 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0