Biljakt


Hur mycket bjuder du Jenny för att få veta vart denna bor? :)


För över ett år sen började jag o M så smått att leta bilnummer. Du vet, när man börjar på 001, fortsätter med 002 003 osv. Har inte direkt ägnat nån kraft åt det men så för en vecka sen såg jag 002 o grannen har 003 på sin bil så då kom jag lixom igång. Så var Jenny här i veckan o hon har kommit så långt som till 032. Vi var ute o gick o letade samtidigt på dom bilar vi mötte efter just vårt nummer. Jag lyckades hitta både 004 o 005. Jenny hittade bara 032, 038 o andra nummer i närheten. Så idag när jag var "på hemlig plats" :) så såg jag den. Jag blev så full i skratt. Så nu får vi se hur mycket den är värd :) Törs jag tillägga att jag tidigare idag såg 006? Det går framåt för vissa :)

Har ikväll varit i Mohed o ätit påskmat. O akta´re vad vi åt! Varför äter man alltid "för mycket"?! Men gott var det o nu dröjer det ju faktiskt till jul innan det blir sån mat igen.


Hela tjocka släkten samlade. Morfar o Maggan fick tyvärr inte plats med oss andra så dom fick ett eget romantiskt "table for two" :)




Avslutar kvällen med ett SÅÅ gott kort på Alicia o favoritkusin Holger. Dom har ju varit hemma i helgen o då blev det pusskalas :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha !!

själv letar jag 055 nu. inte illa va ;)

men jag tror bilarna hittar mig, inte tvärt om.



hoppas du haft en bra påsk!

KRAM

2009-04-13 @ 11:33:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0