Kräsen unge :)

Har man inte världens galnaste dotter så säg?! Igår, som alla andra måndagar, var lillan hos mormor. När det vankades lunch kom det fram att hon tydligen är en jäkla matkritiker! Jag hade skickat med spagetti o köttfärssås, men det passade tydligen inte. När hon fick en tugga stoppade hon fingrarna i munnen, tog ut spagetti, kastade den på golvet o sa "pläp" (=skräp). Gullunge! :)

Jag har ett torp. Jag har haft det i ett antal år men kappt varit dit en gång per år. Nu har något hänt o vi får se hur det blir med det. Men om jag fortfarande har ett torp när det hela är klart lovar jag att jag ska försöka vara där mer. Älskar ju det där "rucklet" o vill inte att det ska vara ett "ruckel" nå mer. Det har helt klart potential!

Har faktiskt bakat en sorts kakor till kalaset på fredag. Imorrn börjar inte M förrän kl 1 så då ska jag försöka hinna göra åtminstone en sort till. Sen får det vara nog. Det är ju bara släkt o vänner som kommer, det är väl inget nobelkalas heller?!

Satt o kikade på lite gamla kort. Visst syns det väl vart Alicia ärvt sin skönhet?! Jag tror jag döör...! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Det där lät lite skrämmande med torpet... =O

2009-04-29 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0