Myshelg.

Har varit en härlig helg. I fredags styrde vi bilen mot Sundsvall. Fick ju som sagt en hotellnatt i julklapp av mamma o pappa. Med tillhörande barnvakt :) Hann med både Birsta o IKEA o en snabbsväng på stan men handlade inget särskilt. Det var mest bara skönt att strosa utan att känna sig stressad över att Alicia skulle tycka det blev tråkigt. Mötte upp Mia o Micke på kvällen för SUPERgo mat på Stekhuset. Satt o tjattrade o skrattade o hade det riktigt jäsigt. Funderade ett tag på att gå på bio efter det men insåg att det var skönare att sjunka ner i sängen på hotellet. O det var det verkligen! Bara låg o myste med chips o dricka o tittade på dålig TV visserligen, men... Sov en hel natt ostört o åkte sen ut på IKEA igen o handlade innan hemfärd. Vi skulle ha hyllor med oss hem som vi inte ville ha ligga i bilen över natten. Man vet ju aldrig...

Idag har det varit sådär skapligt väder. Var ute en stund i alla fall o plockade fram utemöbler o rensade lite i gruset o tog fram några krukor som det så småningom ska planteras i. Det kändes nästan som sommar. Om man blundade, vände ansiktet mot solen o bortsåg från att det blåste f*n så... :) Nästan...

Imorrn är det jobb igen. Eftersom det var annandag påsk förra måndan o stängt på jobbet, så har det varit lååångledigt. Känns lagom inspirerande att gå dit imorrn :( Kan inte förstå hur jag nånsin ska kunna jobba heltid igen, o absolut inte där! Vet inte vad det är, men det känns bara inte "rätt". Det löser sig nog, på ett eller annat sätt.

Snart blir lilltjejen 1 år. Känns heelt galet. Har det verkligen gått ett år sen jag gick hem från jobbet med en bautamage o inte ritkigt visste vad jag hade att vänta mig?! Har det verkligen gått ett år sen våran lilla vilding kom?! Kan inte förstå att den här lilla saken har biivit så stor!!

 


Nu ska jag sova. Jobbet väntar imorrn, o X antal att mail att gå genom antar jag...
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallå!

ja visst går det sjukt fort! Är det bra med Alicia, har hon börjat gå?

Går det bra i rummet brevid idag ?:)



//Jessica

2009-04-20 @ 11:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0