Lovely!

Vår!! Ingen sol o så men så himla varmt o skönt ute. Tog en promenix med lillstumpan förut o det var alldeles ljummet i luften. Enda problemet är ju hur man ska klä sig o framför allt då hur mycket, eller lite, man ska klä Alicia. Hon ligger ju still o rör sig ju inte o blir varm som jag blir. Men å andra sidan så är hon ju så inlindad i filt så man vill ju inte att hon ska svettas ihjäl. Idag blev det i alla fall en tunn jacka o sticakde byxor utanpå vanliga outfiten o verkade inte varken kall eller varm så det lyckades nog idag i alla fall :)

Sitter nu o kikar runt lite på Tradera. Skulle vilja hitta dom där fynden som man läser i alla tidningar att alla gör! Jag vet ju i o för sig inte vad jag är ute efter men jag skulle kanske kunna hitta nåt skoj till Alicias rum som inte alla andra har i sina barnrum. Men vad?! Jaja, får väl kika runt lite till o se om nåt dyker upp.

Nu hojtar tokan. Mamma har suttit för länge vid datorn. Sådär en kvart eller så :) Alicia sitter bredvid, men det är inge skoj att inte ha full uppmärksamhet!

Nåja, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0