Bakat med kärlek.

Mmm, imorse blev det nybakt. Gjorde limpor igår kväll så imorse fanns det (nästan) rykande färska mackor som väntade på oss. Smaskigt! Älskar det här brödet, det gör skäl för sitt namn; "Hurtbulle". :) Bara att röra ihop alla ingredienser o sen klicka ner det i formar. Klart! Kan lägga in receptet imorrn om nån vill ha!?

 
 


Igår var jag, M, systrarna o systers Peter o bowlade. Lillan lämnade vi hos mormor. Jag har inte bowlat på nästan 10 år, men fy fanken va skoj det var! Slog till med 151 poäng i första serien och av 3 spelade serier vann jag 2. Jag är SÅÅ bra!! :)

Imorrn fyller mamsen år så blir det kalas. Har fortfarande inte köpt present. Varför ska det vara så svårt?! Tror vi har kommit på´t nu i alla fall, men det känns inte helt 100. Kanske får nån uppenbarelse inatt så det blir jättebra.

Ska gå o sova nu. Måste sova så jag orkar fortsätta med ett hallprojekt som M kläckte idén till nu på kvällen. Duktig dåre! :) Jag har börjat men det krävs lite mer. Nyfiken nu?! Det kommer bilder så småningom. Om det blir bra :)
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: myran

jag behöver receptet! :))



2009-04-14 @ 23:53:24
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är alltid nyfiken=)

2009-04-16 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0